Mësimi 1 – Shkenca Kompjuterike
Mësimi 2 – Algoritmet
Mësimi 3 – Histori e shkurtër e kompjuterëve
Mësimi 4 – Disa Kuriozitete
Mësimi 5 – Zbulimi dhe dizajnimi i algoritmeve
Mësimi 6 – Shembuj për algoritme
Mësimi 7 – Sistemi binarë
Mësimi 8 – Deponimi i vlerave binare
Mësimi 9 – Logjika Boolean dhe Portat
Mësimi 10 – Ndërtimi i qarqeve kompjuterike
Mësimi 11 – Rëndësia e niveleve abstrakte
Mësimi 12 – Memorja dhe CACHE
Mësimi 13 – Përdorimi i Cache
Mësimi 14 – Input-Output dhe ruajtja masive
Mësimi 15 – Pajisja Aritmetike/Logjike
Mësimi 16 – Pajisja kontrolluese
Mësimi 17 – Si matet shpejtësia e kompjuterit
Mësimi 18 – Makinat virtuale dhe softueri i sistemit
Mësimi 19 – Sistemi Operativ
Mësimi 20 – Asemblerët dhe gjuha e asemblit
Mësimi 1 – Shkenca Kompjuterike
Mësimi 2 – Algoritmet
Mësimi 3 – Histori e shkurtër e kompjuterëve
Mësimi 4 – Disa Kuriozitete
Mësimi 5 – Zbulimi dhe dizajnimi i algoritmeve
Mësimi 6 – Shembuj për algoritme
Mësimi 7 – Sistemi binarë
Mësimi 8 – Deponimi i vlerave binare
Mësimi 9 – Logjika Boolean dhe Portat
Mësimi 10 – Ndërtimi i qarqeve kompjuterike
Mësimi 11 – Rëndësia e niveleve abstrakte
Mësimi 12 – Memorja dhe CACHE
Mësimi 13 – Përdorimi i Cache
Mësimi 14 – Input-Output dhe ruajtja masive
Mësimi 15 – Pajisja Aritmetike/Logjike
Mësimi 16 – Pajisja kontrolluese
Mësimi 17 – Si matet shpejtësia e kompjuterit
Mësimi 18 – Makinat virtuale dhe softueri i sistemit
Mësimi 19 – Sistemi Operativ
Mësimi 20 – Asemblerët dhe gjuha e asemblit
Mësimi 1 – Shkenca Kompjuterike
2 min
Sot është e vështirë të gjendet ndonjë person në botën e zhvilluar që nuk ka njohuri në teknologjitë që janë duke u përdorur anë e mbanë. Andaj, ata i japin definicion shkencës kompjuterike nga perceptimi që bëjnë nga kontakti i tyre me mjetet teknologjike. Kështuqë kemi plot definicione në lidhje me shkencat kompjuterike, por ne do të sqarojmë se cili definicion më qartë e tregon kuptimin dhe qëllimin e shkencës kompjuterike. Njëherë do të përmendim disa nga keqkuptimet e njerëzve:
Shkenca kompjuterike është studimi i kompjuterëve
Shkenca kompjuterike është studimi i krijimit të programeve kompjuterike
Shkenca kompjuterike është studimi i përdorimit dhe aplikimit të kompjuterëve dhe programeve
Këto keqkuptime nuk janë plotësisht gabim, por nuk e tregojnë kuptimin e vërtetë. Andaj, më poshtë do të tregojmë sqarimin e shkencës kompjuterike:
Koncepti themelorë i shkencës kompjuterike është algoritmi.
Detyra e shkencëtarit kompjuterik është të dizajnojë dhe të hulumtojë algoritme për të zgjidhur një sërë problemesh të rëndësishme. Procedura e dizajnit përfshinë veprimet në vijim:
Hulumtimi i sjelljes së algoritmeve për të kuptuar nëse janë të saktë dhe efektiv
Tiparet e tyre matematikore, analizat formale të tyre
Dizajnimi dhe ndërtimi i sistemeve kompjuterike që janë të aftë të zbatojnë algoritme
Realizimi harduerik i algoritmeve të caktuar
Dizajnimi i gjuhëve programore dhe përkthimi i algoritmeve në këto gjuhë, që të mund të zbatohen nga hardueri
Realizimi linguistik apo softuerik i algoritmeve të caktuar
Identifikimi i problemeve të rëndësishme dhe dizajnimi i paketëve softuerik të saktë dhe efektiv për të zgjidhur këto probleme
Krijimi i aplikacioneve për algoritmet e zgjedhur
Diskutimet
#ReLOaD
Kjo platformë është zhvilluar si pjesë e projektit Robokid të organizatës YEP, i cili zbatohet në kuadër të "Programi rajonal për demokraci lokale në Ballkanin Perëndimor 2 - ReLOaD2 i cili është i financuar nga Bashkimi Evropian (BE), ndërsa e implementon Programi për Zhvillim i Kombeve të Bashkuara (UNDP). Për përmbajtjen e kësaj platforme, si dhe qëndrimet e paraqitura në të, janë përgjegjës vetëm organizata YEP dhe ato në asnjë mënyrë nuk pasqyrojnë pikëpamjet e Bashkimit Evropian (BE) ose të Programit për Zhvillim të Kombeve të Bashkuara (UNDP) .