Ftesë në Shkencën Kompjuterike

Në këtë kurs do të kemi një hyrje të shkencës kompjuterike duke i kaluar të gjitha etapat e saj. Për qëllimin tonë do të përdorim librin e njohur “Invitation for Computer Science” nga autorët G. Michael Schneider dhe Judith L. Gersting. Libri ka 6 nivele që kanë kapitujt e tyre. Kapitulli i parë bën përshkrimin e librit dhe sqaron definicionin e shkencës kompjuterike. Ndërsa 6 nivelet i përfshijnë këto kapituj:

  1. Niveeli i parë – Bazat algoritmike të shkencës kompjuterike

    1. Kapitulli dytë – Zbulimi i algoritmit dhe dizajni

    2. Kapitulli tretë – Efikasiteti i algoritmeve

  2. Niveli i dytë – Bota harduerike

    1. Kapitulli katërtë – Numrat binarë, logjika Boolean dhe Portat

    2. Kapitulli pestë – Organizimi i sistemeve kompjuterike

  3. Niveli i tretë – Makina virtuale

    1. Kapitulli i gjashtë – Hyrje në softueret e sistemit dhe makinat virtuale

    2. Kapitulli i shtatë – Rrjetat kompjuterike dhe Cloud Computing

    3. Kapitulli i tetë – Siguria e informacionit

  4. Niveli i katërtë – Bota softuerike

    1. Kapitulli i nëntë – Hyrje në programimit në gjuhën e nivelit të lartë

    2. Kapitulli i dhjetë – Kulla Babel

    3. Kapitulli i njëmbëdhjetë – Kompajlerët dhe Përkthimi i gjuhëve programore

    4. Kapitulli i dymbëdhjetë – Modelet e Llogaritjes

  5. Niveli i pestë – Aplikacionet

    1. Kapitulli i trembëdhjetë – Stimulimi dhe Modelimi

    2. Kapitulli i katërmbëdhjetë – Shitblerja elektronike, Databazat dhe Privatësia Personale

    3. Kapitulli i pesëmbëdhjetë – Inteligjenca artificiale

    4. Kapitulli i gjashtëmbëdhjetë – Grafika kompjuterike dhe zbavitja – Filmat, lojrat dhe komuniteti virtual

Niveli i gjashtë ka të bëjë me Çështjet shoqërore në Programim, por atë kapitull nuk do ta përfshijmë këtu. Të gjitha kapitujt do të sqarohen në ato detaje që shihen si të nevojshme për të bërë një sqarim të shkencës kompjuterike që të mbushim etjen e të gjithë atyre të interesuarve në këtë lëmi. Shpresojmë që ky material të shërbejë si një udhëzim për të analizuar se ku mund të gjejë veten dikush që ka tërheqje për informatikën.

Instruktori

.

Arlind Musliu

.
.
.
.
.

#ReLOaD

Kjo platformë është zhvilluar si pjesë e projektit Robokid të organizatës YEP, i cili zbatohet në kuadër të "Programi rajonal për demokraci lokale në Ballkanin Perëndimor 2 - ReLOaD2 i cili është i financuar nga Bashkimi Evropian (BE), ndërsa e implementon Programi për Zhvillim i Kombeve të Bashkuara (UNDP). Për përmbajtjen e kësaj platforme, si dhe qëndrimet e paraqitura në të, janë përgjegjës vetëm organizata YEP dhe ato në asnjë mënyrë nuk pasqyrojnë pikëpamjet e Bashkimit Evropian (BE) ose të Programit për Zhvillim të Kombeve të Bashkuara (UNDP) .

Copyright © 2023 Techup | Powered by YEP